Hulp van LegalSteps bij uw claim tegen een luchtvaartmaatschappij

Bij vertragingen en annuleringen van vluchten heeft u mogelijk recht op compensatie. De hoogte van de compensatie ligt tussen de €250,- en €600,- per passagier. LegalSteps biedt gespecialiseerde juridische ondersteuning aan passagiers die met dergelijke situaties worden geconfronteerd, met als doel de compensatie via de rechter te verkrijgen. We adviseren om eerst zelf uw claim in te dienen bij de luchtvaartmaatschappij. Op onze website vertellen we u graag hoe u dit kunt doen. Als dat niet lukt, zijn wij er om u gerechtelijk te helpen. Luchtvaartmaatschappijen maken het vaak moeilijk, maar wij bieden duidelijke hulp. U heeft recht op compensatie en wij zorgen ervoor dat u die krijgt.

Wenst u een Gratis intakegesprek?

Waarom eerst zelf uw luchtvaartclaim indienen

Luchtvaartmaatschappijen maken het vaak niet makkelijk om zelf uw claim in te dienen. Toch adviseren wij om dit eerst zelf te proberen. Mocht het uiteindelijk toch niet lukken? Wij zijn er om u vervolgens gerechtelijk te helpen.

  • Goedkoper! Er zijn tegenwoordig veel partijen die helpen met uw luchtvaartclaim. Zij rekenen echter al snel 20% tot 30% van de compensatie. Beetje zonde als de luchtvaartmaatschappij al direct tot uitbetaling over gaat.

  • Verbeteren afwikkeling voor consumenten! Op dit moment maken veel luchtvaartmaatschappijen het voor de gedupeerde onnodig lastig om rechtstreeks een claim in te dienen. Ze komen hiermee weg, omdat de claimbedrijven hun eigen contacten hebben en veel gedupeerde hierbij afhaken. Wij laten maar wat graag zien aan de rechter hoe onzinnig die processen kunnen zijn.

  • Eerlijk! Er zijn natuurlijk ook luchtvaartmaatschappijen die wel hun best doen om het proces eerlijk en soepel mogelijk te laten verlopen. Ook zij vinden het vaak vervelend dat er iets fout is gegaan bij hun klant! Die partijen geven we graag een eerlijke kans om het goed te maken.

Zelf aan de slag met uw claim

Staat uw luchtvaartmaatschappij in de lijst? Dan sturen wij u graag vrijblijvend de informatie per e-mail toe om zelf uw claim in te kunnen dienen. Klik hieronder op “Claim informatie ontvangen” en vul uw gegevens in.

A
  • Aegean Airlines
  • Aer Lingus
  • Aeromexico
  • Air Arabia Maroc
  • Air Astana
  • airBaltic
  • Air Canada
  • Air Europa
  • Air France
  • Air India
  • Air Malta
  • Air Serbia
  • Air Transat
  • Amelia
  • American Airlines
  • Arkia Israel Airlines
  • Austrian Airlines
B
  • British Airways

  • Bulgaria Air

C
  • Cathay Pacific Airways
  • China Airlines
  • China Eastern Airlines
  • China Southern Airlines
  • Corendon Airlines
  • Corendon Dutch Airlines
  • Croatia Airlines

D
  • Delta Air Lines

E
  • EasyJet Switzerland
  • Egyptair
  • El Al Israel Airlines
  • Emirates
  • Etihad Airways
  • Eurowings
  • EVA Air
F
  • Finnair

  • Flyone

G
  • Garuda Indonesia
  • Georgian Airways

I
  • Iberia Express

  • Icelandair

  • ITA Airways

J
  • JetBlue

K
  • Kenya Airways
  • KLM Cityhopper
  • KLM Royal Dutch Airlines
  • Korean Air
  • Kuwait Airways

L
  • LOT Polish Airlines

  • Lufthansa German Airlines

N
  • Norwegian Air International

  • Norwegian Air Shuttle

P
  • Pegasus Airlines

  • Play

Q
  • Qatar Airways

R
  • Royal Air Maroc

  • Royal Jordanian Airlines

  • Ryanair

S
  • SAS Scandinavian Airlines
  • Saudia Airlines
  • Singapore Airlines
  • SKY express
  • Sun Express
  • Surinam Airways
  • Swiss Int. Air Lines

T
  • TAP Air Portugal
  • Tarom
  • Transavia
  • Transavia France
  • TUI fly
  • Turkish Airlines
U
  • United Airlines
  • UR Airlines

V
  • Vueling

X
  • Xiamen Airlines

Mijn luchtvaartmaatschappij staat in de lijst

Wanneer uw luchtvaartmaatschappij in de lijst staat kunnen wij u vrijblijvend informatie toesturen over hoe u een eigen claim kunt indienen. Klik op “Claim informatie ontvangen” en vul uw gegevens voor ons in. We sturen u de informatie vrijblijvend per e-mail toe.

Onze werkwijze bij claims voor vertraagde of geannuleerde vluchten

LegalSteps hanteert een assertieve en systematische aanpak bij het adresseren van klachten over vertraagde of geannuleerde vluchten. Door het mogelijk bundelen van claims streven we naar een effectievere druk op luchtvaartmaatschappijen, terwijl we tegelijkertijd uw individuele rechten als passagier beschermen. Een zorgvuldige evaluatie van uw situatie, in combinatie met onze kennis van de EU-regelgeving en andere toepasselijke wetgeving, stelt ons in staat om een strategisch plan te ontwikkelen dat uw kans op succes maximaliseert.

Weet u niet zeker wat u moet doen? Vraag dan een Gratis intakegesprek bij ons aan. We helpen u graag.

Waarom LegalSteps en wat zijn de kosten?

LegalSteps hanteert een assertieve en systematische aanpak bij het adresseren van klachten over vertraagde of geannuleerde vluchten. Daarnaast werken wij op basis van 100% No cure – No pay principe. Dit betekend dat u onze fee pas betaald als uw claim is voldaan. De hoogte van onze fee is afhankelijk van wanneer de luchtvaartmaatschappij de betaling doet. Zie hieronder onze prijzen:

Betaald voor zitting 15%
Betaald na zitting 30%

Nadat de zitting heeft plaatsgevonden hebben wij een hogere financiële investering gedaan in uw zaak. Hierdoor is ons percentage na de zitting hoger dan voor de zitting.